Deze site biedt beperkte ondersteuning voor uw browser. Wij raden aan om over te stappen naar Edge, Chrome, Safari of Firefox.

Gratis verzending in Nederland & België

★★★★★ 2000+ tevreden klanten

Bestellingen

Wat zijn de verzendkosten en hoe lang duurt het?

De wereldwijde verzendtijd bedraagt ​​doorgaans vijf tot vijftien werkdagen, afhankelijk van waar ter wereld u zich bevindt. Wij streven ernaar om alle bestellingen vanuit ons magazijn binnen 24 uur te verzenden

Waar is mijn bestelling ?

Hoogstwaarschijnlijk is uw item nu onderweg naar u. U ontvangt na het voltooien van uw bestelling een e-mail met uw trackingnummer. U ontvangt binnen 3 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling een e-mail met trackinginformatie. Als u geen trackinglink heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via info@grogostore.com en wij helpen u deze gegevens te vinden.

Ik moet mijn adres wijzigen

Zodra een bestelling is geplaatst, wordt deze binnen 24 uur na ontvangst verwerkt (exclusief weekends). Hierna kunnen wij geen adreswijzigingen meer doorvoeren. Stuur ons zo snel mogelijk een e-mail op info@grogostore.com als je wilt dat het adres wordt gewijzigd.

Ik wil mijn bestelling wijzigen

Stuur ons zo snel mogelijk een e-mail op info@grogostore.com. Wijzigingen aan uw bestelling kunnen niet meer worden aangebracht zodra uw bestelling is voltooid.

Je hebt mij het verkeerde artikel gestuurd

Als er een fout is opgetreden in uw bestelling, neem dan contact met ons op via info@grogostore.com en wij sturen u het juiste artikel dat u heeft besteld, samen met een retourbon + koerierstas zodat u eventuele onjuiste artikelen kunt retourneren. Vermeld altijd uw ordernummer.

Als er één of meerdere artikelen ontbreken, komt dat waarschijnlijk doordat uw bestelling in meerdere delen wordt uitgevoerd. Onze leverancier verzendt de goederen soms apart om sneller te kunnen leveren wat klaar is. 


Als dit bij u het geval is, wacht dan nog eens drie tot vijf dagen. Mocht u uw artikelen nog steeds niet hebben ontvangen, dan kunt u contact opnemen met info@grogostore.com

betalingen & kortingen

welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

In onze webshop kunt u veilig betalen met iDeal, Paypal, Bancontact, Sofort en Creditcard.

Bestelling retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Ontevreden over uw aankoop? Geen zorgen! U kunt het binnen 30 dagen na het plaatsen van uw bestelling retourneren voor terugbetaling, op voorwaarde dat de goederen zich in dezelfde staat bevinden als toen u ze ontving, dat wil zeggen niet beschadigd. De terugbetaling bestaat uit de volledige kosten van de geretourneerde producten, exclusief verzendkosten. De portokosten die gemaakt worden om het artikel naar ons terug te sturen, worden niet terugbetaald.


Retouradres:
Bedrijfsnaam: Grogo Store
Street: otto venius straat 32
Stad: Antwerpen
Postcode: 2000
Land: België

Retouradres:
Bedrijfsnaam: Grogo Store
Straat: Dapperstraat 32B
Stad: Amsterdam
Postcode: 093 BW
Country: Nederland

Neem contact met ons op voordat u retourzendingen plaatst. Zodra het artikel onbeschadigd is ontvangen, betalen wij u binnen 7 werkdagen de volledige prijs van het product terug

Winkelwagen

Er zijn geen producten meer te koop

Je winkelwagen is momenteel leeg.